Spring naar de inhoud

Scale-Up Marathon

The Holy Grail of Sales

Twee keer per jaar organiseert NOA een Scale-Up Marathon. Tijdens deze inspiratie events op maat van founders spitsen we ons steeds toe op een specifiek topic, zoals sales, leiderschap en impact.

De volgende Scale-Up Marathon vindt in het najaar van 2024 plaats, met als centrale thema IMPACT.

Hou onze nieuwsbrief en socials in de gaten voor meer info.

Lieven Vervecken toont groeicurve Diabatix

De voorbije Scale-up Marathon

Op 7 mei 2024 kwam onze community samen in Gent voor een namiddag over sales.

Dit stond op het programma die dag:

Lieven Vervecken

Lieven Vervecken – Diabatix | De weg naar schaalbare omzet: Van consultancy en service naar B2B SaaS

Lieven Vervecken neemt je mee in de evolutie van zijn business model waarmee hij zijn bedrijf Diabatix internationaal uitbouwde. Ontdek hoe je van een consultancy- en servicegerichte onderneming overgaat naar een schaalbaar B2B SaaS-model, en welke impact dit heeft op je bedrijf, verkoop en go-to-market strategie.

Alexander Synhaeve – Tomorrow | Van 0 to Hero met een geoliede sales & marketing machine

Alexander Synhaeve bouwde zijn servicebedrijf Tomorrow als single founder uit van kleine speler tot noemenswaardige partner van A-tier bedrijven zoals Microsoft. Hij vertelt je alles over de sales & marketingmachine die hij gaandeweg heeft opgebouwd en waarmee hij snel groeide in een zeer competitieve, verzadigde markt.

Alexander Synaeve
Niels Vandecasteele

15:00 – 15:45

Niels Vandecasteele – Sunday | Het bouwen en schalen van een internationaal salesteam: best practices en common errors

Hoe bouw je nu een succesvol salesteam uit? Niels Vandecasteele weet er alles over. Van best practices tot de meest voorkomende fouten. Tijdens zijn talk toont hij hoe hij met zijn bedrijf Sunday is gegroeid van eerste aanwerving tot een internationaal salesteam van meer dan 15 mensen, en hoe meer verkopers niet zozeer zorgen voor meer verkoop.

Walter Van Uytven – (voormalig CEO) Awingu | Internationaal schalen via partners en partnerships

Walter Van Uytven wist aan de hand van partnerships zijn digitale remote working-oplossing Awingu internationaal te groeien en zijn bedrijf uiteindelijk te verkopen aan de Amerikaanse private equity speler KKR (voor hun portfoliobedrijf Corel Corporation). Tijdens zijn keynote vertelt hij je hoe je op een alternatieve manier kan schalen door met de juiste partijen in zee te gaan.

Walter Van Uytven
Panel Scale-Up Marathon Sales

Panel | De zoektocht naar de juiste pricing strategy

Leden: Christophe De Smet (Garzini), Barbara Geusens (Nomige), Karel Callens (Luzmo)

Hoe bepaal je de juiste prijs voor je product of dienst? Moet je je product afstemmen op de markt, of creëer je je eigen marktsegment? In dit panel brengen we founders van start-ups en scale-ups samen om het over pricing en positionering te hebben, telkens vanuit hun eigen uiteenlopende insteek.

Wat is Scale-Up Marathon?

Drie keer per jaar organiseert NOA met de steun van VLAIO een inspiratie event voor en door ondernemers. Van ’s middags tot ’s avonds voorzien we ervaren ondernemers op het podium die hun kennis en ervaring delen rond specifieke thema’s zoals sales, HR, sustainability, schalen en finance. Daarnaast bieden we voldoende netwerkmogelijkheden, heerlijk voedsel en drankjes én de mogelijkheid om ook vanop de eventlocatie te werken.

Het evenement is gratis voor leden van NOA en Start it @KBC. Voor niet-leden is het € 250 exclusief btw.

Scale-Up Marathon publiek